Od nowego sezonu Lech Poznań ma nowego Sponsora Strategicznego. Została nim Grupa Finansowa Aforti Holding, która już od roku współpracuje z Kolejorzem. Przy okazji prezentacji i uroczystego podpisania umowy, podczas konferencji prasowej, zaprezentowane też zostały nowe koszulki meczowe.

Lech i Aforti współpracują ze sobą od lipca 2016 roku. Najbardziej wyróżniającym się elementem partnerstwa był oczywiście logotyp Sponsora Premium, który w sezonie 2016/2017 wyeksponowano na spodenkach meczowych I drużyny Kolejorza. Równocześnie jednak Klub gwarantował Partnerowi świadczenia reklamowe, czy z zakresu hospitality, a także korzystał z niektórych usług oferowanych przez Aforti Holding.

– Działalność Grupy koncentruje się obecnie wokół rozbudowy pakietu usług kierowanych do firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, rozwoju nowych linii biznesowych oraz poszerzania zasięgu geograficznego. Skupiamy się na dbaniu o jakość i szerokość naszej oferty. Wypracowaliśmy optymalną ścieżkę rozwoju, która przynosi korzyści Grupie i jej Klientom. Naszym celem jest wyznaczanie nowych standardów kompleksowej obsługi klientów z sektora MŚP – mówi Klaudiusz Sytek, Prezes Zarządu Aforti Holding S.A. 

Od sezonu 2017/2018 logotyp firmy Aforti pojawi się na froncie koszulek piłkarzy. Będzie też obecny na wszystkich nośnikach reklamowych Klubu, między innymi na bandach reklamowych, ławkach rezerwowych, czy banerze znajdującym się w sektorze buforowym na Trybunie Białasa. Planowane są wspólne akcje dla kibiców Lecha i eventy dla klientów Aforti.

Nowy Sponsor Strategiczny Lecha Poznań działa na rynku od 2011 roku, kiedy to Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect. Oferta Aforti Holding skierowana jest do przedsiębiorców i firm z sektora MŚP (mikro, małych i średnich przedsiębiorstw). W portfelu jej usług znajduje się kompleksowa obsługa klienta biznesowego w zakresie finansów osobistych i zarządzania kapitałem przedsiębiorstw.

Umowa o współpracy została podpisana na 3 lata.

Nowy sezon to w Kolejorzu nowy komplet strojów meczowych. Od teraz drużyna Nenada Bjelicy w meczach przy Bułgarskiej będzie występować w sztandarowym zestawie projektowanym przez Nike dla swoich najsilniejszych reprezentacji narodowych. Istotnej modyfikacji uległa też koszulka wyjazdowa.

W sezonie 2017/2018 lechici będą występować w niebieskich koszulkach z granatowymi rękawkami. Warte uwagi jest to, że sponsorzy wyrazili zgodę na ekspozycję ich logotypów na trykotach w kolorach monochromatycznych, dzięki czemu stroje zyskują dodatkowy charakter.

Drugi komplet strojów pozostaje biały (Nike Striker IV), jednak zyskał istotną modyfikację. Pośrodku trykotu pojawił się pionowy niebieski pas, który oddzielony jest logotypem Sponsora Strageticznego, Aforti Holding SA. Koszulka zyskała taki wygląd po tym, jak swoje prywatne projekty zaprezentował na Twitterze jeden z kibiców.

Nowe „meczówki” są już dostępne w Stacji Kolejorz, sklepie internetowym, a także w klubowej sieci sprzedaży.

Informacja lechpoznan.pl/zdjęcia Elżbieta Skowron oraz własne redakcji.

 

Dodaj komentarz

Bądź pierwszy!

Powiadom o
avatar
wpDiscuz