Firma bukmacherska Star-Typ Sport została sponsorem strategicznym Lecha Poznań. Podpisana umowa jest ważna do końca sezonu 2013/2014 z możliwością jej przedłużenia. Piłkarze po raz pierwszy wybiegną w koszulkach z logotypem STS już podczas najbliższego meczu z KGHM Zagłębie Lubin.

– Pozyskanie tak prężnego sponsora jest sukcesem klubu. Dla nas każda współpraca sponsoringowa nie kończy się w momencie podpisania umowy, a właśnie wtedy się rozpoczyna praca nad budową sukcesu obu stron – mówi Karol Klimczak, prezes KKS Lech Poznań.

W ramach umowy logotyp Star-Typ Sport znajdzie się na koszulkach piłkarzy Kolejorza. Reklamy firmy pojawią się na Stadionie Miejskim w Poznaniu w formie stałej oraz na bandach LED i telebimach podczas meczów. W przyszłości sponsor umożliwi kibicom obstawianie wyników spotkań w stacjonarnym punkcie przyjmowania zakładów na obiekcie. Ponadto wszystkie punkty Star-Typ Sport na terenie Wielkopolski zostaną wyposażone w elementy wystroju związane z Lechem Poznań m.in. w koszulki meczowe podpisane przez zawodników pierwszego zespołu.

– Mimo trudnej sytuacji legalnie działających firm bukmacherskich w Polsce jesteśmy pewni, że podjęliśmy słuszną decyzję podpisując umowę sponsoringu strategicznego z KKS Lech Poznań. Wierzymy, że beneficjentami współpracy okażą się wszystkie zainteresowane strony – wyjaśnia Mateusz Juroszek, prezes Star-Typ Sport. – Podczas negocjacji bardzo ważny był także profesjonalizm po stronie pracowników klubu, fachowe przygotowanie i otwartość na pomysły. Z takim podejściem, wierzymy, że współpraca będzie układać się doskonale i uda się ją przedłużyć na kolejne sezony – dodaje Mateusz Juroszek.

W rozmowach pomiędzy Star-Typ Sport a Lechem Poznań pośredniczyła agencja marketingu sportowego 4 Sport and Marketing. – Z Lechem współpracujemy od początku 2011 roku, pracowaliśmy także przy pozyskaniu Kompanii Piwowarskiej, z którą Lech podpisał  trzyletnią umowę. Niewątpliwie możemy mówić o sukcesie, szczególnie w tym trudnym okresie dla branży sponsoringu sportowego – powiedział członek Zarządu 4SM, Michał Lipczyński, który w 2010 roku przestał być dyrektorem marketingu Lecha Poznań.

Firma Star-Typ Sport powstała w 1997 roku i prowadzi swoją działalność na podstawie decyzji Ministra Finansów RP, tym samym jest legalnym bukmacherem. Star-Typ Sport obecnie posiada 376 punktów przyjmowania zakładów w całej Polsce, a w każdym miesiącu przyjmuje ponad 2 000 000 kuponów. Udziały Star-Typ Sport w rynku legalnych bukmacherów w Polsce wynoszą ok. 35%. Wszyscy pracownicy (ponad 900 osób) punktów przyjmowania zakładów posiadają kwalifikacje potwierdzone państwowym egzaminem. W roku 2011 Star-Typ Sport jako pierwsza firma bukmacherska w Polsce złożyła w Ministerstwie Finansów RP wniosek o wydanie koncesji na prowadzenie zakładów przez internet.

źródło: materiały prasowe KKS Lech Poznań, foto. Adam Ciereszko / lechpoznan.pl

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments