LIST OTWARTY DO LECHA POZNAŃ.
W imieniu własnym oraz całego zespołu STS dziękuję Lechowi Poznań za ponad cztery lata współpracy, podczas których STS był sponsorem strategicznym Klubu.
Po podpisaniu kontraktu i pojawieniu się logo STS na koszulkach drużyna odniosła cztery zwycięstwa z rzędu, z których pierwsze miało miejsce 21 kwietnia 2013 roku nad Zagłębiem Lubin. Lech wygrał wtedy 3:1. Spotkanie to, jak i wiele kolejnych, wspominam z sentymentem. W czasie współpracy Kolejorz dostarczył wielu emocji czterokrotnie stając na podium Ekstraklasy i zdobywając mistrzostwo Polski w 2015 roku.
Wierzę, że STS dał się poznać jako sponsor, którego zaangażowanie było dużo większe niż ekspozycja logotypu. Wspólnie z kibicami i Klubem udało nam się zrealizować wiele unikatowych projektów, jak kolorujeMY, Koszulka na Basel, czy wymiana koszulek K. Hamalainena, która skutkowała wsparciem domów dziecka w wysokości 500 złotych za każdy trykot. Ostatnią akcją, znacznie wykraczającą poza umowę sponsorską, było pojawienie się na strojach piłkarzy podczas meczu z Ruchem Chorzów logo Fundacji Sport Twoją Szansą, która wspiera utalentowanych sportowców. Wszystkie te projekty realizowaliśmy z przyjemnością, ponieważ sami jesteśmy kibicami sportowymi.
Warto zaznaczyć, że w tym okresie Klub wykazywał się profesjonalizmem w bieżącej obsłudze sponsorskiej – na poziomie, do którego wiele klubów w Polsce powinno dążyć. Lech Poznań wielokrotnie dał dowód, że jest rzetelnym partnerem, otwartym na nieszablonowe działania.
STS, jako zaangażowany sponsor polskiego sportu, pozostanie z Kolejorzem. Będziemy starać się w dalszym ciągu wspierać Klub oraz inicjować i realizować kolejne przedsięwzięcia skierowane do kibiców. Nowa formuła współpracy jest częścią długofalowej strategii realizowanej przez firmę.
Z tego miejsca życzę Lechowi – i całej polskiej piłce – szybkiego rozwoju i dalszej profesjonalizacji, których efektem będą liczne sukcesy.
Z poważaniem
Mateusz Juroszek, Prezes STS.