Akcja Lecha Poznań i STS #KoszulkaNaBasel

W rewanżowym meczu III rundy eliminacji Ligi Mistrzów podczas meczu z Basel Lech Poznań i jego sponsor, firma STS, udostępnią miejsce na koszulkach organizacji dobroczynnej. To kibice wybiorą logo, które pojawi się na przodzie meczowego trykotu. Głosować można do czwartku na stronie www.koszulkanabasel.pl.

W Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, dlatego Lech nie mógłby zagrać w koszulce z logiem swojego sponsora, firmy STS. Zrodził się więc pomysł, by wolne miejsce udostępnić organizacji dobroczynnej.

– STS jest legalnym bukmacherem wspierającym polski sport, a także projekty realizujące szczytne cele. W związku z tym, że w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, jako spółka respektująca prawo, postanowiliśmy w porozumieniu z Lechem Poznań udostępnić miejsce na koszulkach wybranej przez kibiców organizacji. Wierzymy, że dzięki naszej wspólnej inicjatywie przyczynimy się do ich dalszego rozwoju i wesprzemy w realizacji celów – powiedział prezes STS Mateusz Juroszek.

To kibice zdecydują, która organizacja będzie obecna na koszulkach w wyjazdowym meczu z Basel. Głosować można na stronie www.koszulkanabasel.pl wybierając spośród Drużyny Szpiku, Fundacji RAK OFF oraz Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Poznaniu. Więcej informacji o poszczególnych organizacjach również można tam znaleźć. Głosowanie jest otwarte dla wszystkich, rozpoczęło się we wtorek o 12:00, a zostanie zakończone w czwartek o 23:59. Piłkarze Lecha zagrają w strojach ze wskazanym logiem organizacji, po spotkaniu w Bazylei koszulki zostaną zlicytowane, a dochód zasili konto zwycięskiej organizacji.

– Mieliśmy do wyboru dwie drogi. Albo zagrać bez logotypu STS na koszulce, albo wspólnie poszukać takiego rozwiązania, które przyczyni się do czegoś dobrego. Zgodnie stwierdziliśmy, że jednorazowe udostępnienie miejsca na trykocie meczowym zwróci uwagę wielu kibiców. Podobnie było kilka lat temu, gdy piłkarze Lecha grali z logotypem akcji „Wygraj Życie”. Chcemy jednak, by tym razem w akcję kibice zaangażowali się już na etapie wyboru partnera. Zależy nam na tym, by każdy mógł się utożsamiać z ideą szerzoną przez fundację, której logotyp zaprezentujemy podczas tak ważnego meczu – powiedział prezes Lecha Poznań Karol Kilmczak.

Kibiców zachęcamy do głosowania i propagowania tej akcji pod hashtagiem #KoszulkaNaBasel.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments