Od lewej: trener Maciej Skorża, prezes STS - Mateusz Juroszek, prezes KKS Lech - Karol Klimczak, Karol Linetty

STS przedłużył umowę sponsorską z Lechem Poznań. Największy legalny bukmacher w Polsce będzie w dalszym ciągu sponsorem strategicznym Kolejorza, a logotyp firmy pozostanie na przedzie koszulki poznańskiego zespołu.

STS jest sponsorem strategicznym Lecha Poznań od kwietnia 2013 roku. Od tego czasu, materiały promujące firmę są obecne m.in. na koszulkach piłkarzy Kolejorza, bandach stałych oraz LED wokół murawy, a także w kanałach komunikacji klubu – w tym na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.

– STS jest zaangażowanym sponsorem – mówi Mateusz Juroszek, prezes STS. – Naszej współpracy nie ograniczamy wyłącznie do realizacji kolejnych punktów umowy, jak robi to większość firm podejmujących się sponsoringu. Umowa jest dla nas wyłącznie podstawą i punktem wyjścia do organizowania kolejnych aktywacji, na których korzysta klub, a największymi beneficjentami są kibice. Taki model współpracy możliwy jest z odpowiednim partnerem biznesowym, jakim jest Lech Poznań.

– Po dwóch latach śmiało możemy powiedzieć, że mamy do czynienia z najbardziej zaawansowaną i kompleksową współpracą ze sponsorem w historii Lecha Poznań – ocenia Karol Klimczak, prezes Lecha Poznań. – STS to partner, który w pełni angażuje się w życie Klubu, potrafi zrozumieć potrzeby zarówno jego, jak i kibiców. Szuka ciągłej interakcji, dzięki czemu powstaje obraz jedności, bo jest z Lechem na dobre i złe.

Dotychczasowa współpraca STS i Lecha obfitowała w liczne aktywacje, które nie były przewidziane w umowie. Bukmacher wspólnie z klubem zorganizował specjalnie dla kibiców oglądanie meczu z Piastem Gliwice na telebimie przed INEA Stadionem, kiedy ten był zamknięty. W tej sprawie prezes STS apelował do wojewody wielkopolskiego, aby ten nie zamykał stadionu. STS przeprowadził także akcję mającą na celu podniesienie frekwencji sprzedając w punktach przyjmowania zakładów bilety na wybrane mecze za 50% ceny.

– STS od lat aktywnie wspiera nie tylko polski sport, ale także kibiców. Doceniamy ich starania i dostrzegamy liczne p ozytywne inicjatywy, które realizują. Zawierając umowy sponsoringowe, zawsze pamiętamy o fanach, którzy są najważniejszą częścią świata sportu. To z myślą o nich organizujemy większość aktywacji sponsorskich – dodał Mateusz Juroszek.

STS od rozpoczęcia współpracy prowadzi cieszące się dużym powodzeniem akcje skierowane do kibiców Lecha Poznań, w których do zdobycia są liczne nagrody związane z Kolejorzem, jak zaproszenia do loży STS, bilety na mecze, koszulki meczowe z podpisami zawodników czy gadżety klubu.

W ramach nowej umowy logotyp STS będzie w dalszym ciągu na przodzie koszulek piłkarzy Lecha Poznań, a świadczenia dotyczące ekspozycji materiałów sponsora będą obejmować wybrane nośniki klubu. Obie strony będą także dalej współpracować w ramach działań w Internecie oraz przy projektach skierowanych do kibiców.

Ustalona wysokość świadczeń na rzecz klubu, zgodnie z umową, zostanie zwiększona jeśli Lech zdobędzie Mistrzostwo Polski. Kolejorz otrzyma także dodatkową premię jeśli zakwalifikuje się do fazy grupowej Europejskich Pucharów. Podpisane porozumienie będzie obowiązywać przez dwa lata, do końca rundy wiosennej sezonu 2016/17.

źródło: lechpoznan.pl

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments