– Manchester jest trochę jak Lech. Niby zawodnicy nieźli, ale trener do dupy… – napisał na Twitterze Mateusz Juroszek. Prezes sponsora strategicznego Lecha Poznań firmy bukmacherskiej STS wywołał tym wpisem niemałą burzę.
Użytkownicy Twittera od razu zaczęli dopytywać o szczegóły. Juroszek chętnie odpowiadał na pytania. W jednym z nich napisał, że jego zdaniem obecni zawodnicy prowadzeni przez innego szkoleniowca osiągaliby lepsze wyniki.
@jerry72p moim skromnym zdaniem tak:) ale juz sie chyba lepiej nie odzywam;))
— Mateusz Juroszek (@MateuszJuroszek) February 27, 2014
Z wpisów wynika, że zarząd Lecha bardzo dobrze zna opinię Juroszka o Rumaku, i nikogo w kierownictwie Kolejorza nie powinien dziwić ten wpis.
Manchester jest troche jak Lech. Niby zawodnicy niezli ale trener do dupy…
— Mateusz Juroszek (@MateuszJuroszek) February 25, 2014
@MaciejSadlowski jedno z drugim nie ma znaczenia. Zarzad Lecha i wlasciciele znaja moje zdanie.
— Mateusz Juroszek (@MateuszJuroszek) February 25, 2014
Firma bukmacherska STS jest sponsorem strategicznym Lecha od kwietnia 2013 roku. Logotyp STS znajduje się na głównym miejscu koszulek meczowych. Umowa jest ważna do końca tego sezonu.