fot. Adam Ciereszko - lechpoznan.pl
fot. Adam Ciereszko - lechpoznan.pl
fot. Adam Ciereszko – lechpoznan.pl

Lech Pils, marka Kompanii Piwowarskiej, został nowym sponsorem głównym Lecha Poznań. Umowa została podpisana na trzy lata.

Umowa sponsorska będzie obowiązywać do 30 czerwca 2017 roku i zapewnia ona marce Lech Pils obecność na eksponowanym miejscu na tyłach koszulkach, pod numerem, noszonych przez zawodników podczas wszystkich meczów rozgrywanych w ramach T-Mobile Ekstraklasy, Pucharu Polski oraz meczów w europejskich pucharach. Sumy na jaką zawarto umowę nie ujawniono.

Przypomnijmy, że marka wspierała Lecha od dwóch lat, dotychczas jednak w mniejszym zakresie. – Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowej  współpracy z Lechem Poznań. Wspólnie staraliśmy się wykraczać poza ramy sponsoringu, organizując szereg aktywności dla mieszkańców Wielkopolski, a zwłaszcza dla kibiców poznańskiej drużyny. Zarówno Lech Pils, jak i Lech Poznań, to symbole tego regionu, dlatego też rozszerzenie naszej współpracy było naturalnym krokiem – powiedział Robert Wesoły, dyrektor Sprzedaży Regionu Zachód Kompanii Piwowarskiej.

– Niezmiernie ważne jest zdobycie nowego sponsora, ale wyjątkowo ważne jest pozostanie dotychczasowego, gdyż to wskazuje na wzajemne zadowolenie stron. Od tego sezonu marka Lech Pils będzie widoczna na koszulkach meczowych, jej logotyp będzie się znajdował pod numerem każdego pełnoletniego zawodnika. Cieszę się, że Lech Poznań i Lech Pils jako dwa bardzo rozpoznawalne symbole Wielkopolski, pozostają razem w walce o najwyższe cele” mówił prezes Lecha Poznań Karol Klimczak.

Na butelce piwa Lech Pils w miejscu nazwy „Lech” pojawił się skrót „WLKP”. W oznacza wuchtę, L to Lech, K to kibice, a P to Pils. Będzie to seria limitowana.

źródło: lechpoznan.pl

 

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments