lechpoznanINEA została sponsorem Premium Lecha Poznań. Umowa sponsoringowa jest zawarta na okres 5 lat, z możliwością przedłużenia na kolejne lata.

– Zostaliśmy dumnym sponsorem Lecha, gdyż jest to zgodne z naszymi celami biznesowymi i przyjętą strategią komunikacyjną. Podobnie jak Klub chcemy umacniać swój wizerunek w Wielkopolsce. Ale nie bez znaczenia jest również to, że z całego serca kibicujemy Lechowi i życzymy mu, żeby dostarczał jak najwięcej powodów do radości swoim kibicom – mówi prezes INEA, Janusz Kosiński.

INEA otrzymała tytuł sponsora technologicznego. Jej logo znajdzie się na rękawie koszulek zespołu. Pojawi się także między innymi na bandach elektronicznych wokół boiska i trybunie im. Czapczyka (nr III), kartach wstępu, informatorach, programach meczowych oraz innych materiałach klubowych. INEA zyskała prawo wykorzystywania nazwy klubu w publikacjach własnych, w materiałach reklamowych i podczas działań marketingowych.

Dzięki współpracy pomiędzy INEA i Lech w ciągu najbliższych 3 miesięcy wystartuje nowy sportowy, klubowy kanał telewizyjny LechTV. Kanał będzie miał charakter informacyjno-lifestylowy. W jego codziennej ramówce znajdzie się serwis informacyjny na temat Lecha i unikatowe materiały prezentujące klub i zawodników od kuchni.

Telewizyjny kanał Lech TV będzie nadawał przynajmniej 14 h na dobę, w tym 1-2 h nowych materiałów każdego dnia. Program będą mogli oglądać wszyscy Abonenci pakietów standardowych telewizji cyfrowej INEA, czyli w tej chwili ok. 100 tys. mieszkańców Wielkopolski. Programy Lech TV będą cały czas dostępne w Internecie, w co najmniej takim samym zakresie jak obecnie. LechTV w telewizji INEA wystartuje jesienią tego roku.

źródło: lechpoznan.pl

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments