Mateusz Juroszek - fot. youtube.com
Mateusz Juroszek - fot. youtube.com
Mateusz Juroszek – fot. youtube.com

– Manchester jest trochę jak Lech. Niby zawodnicy nieźli, ale trener do dupy… – napisał na Twitterze Mateusz Juroszek. Prezes sponsora strategicznego Lecha Poznań firmy bukmacherskiej STS wywołał tym wpisem niemałą burzę.

Użytkownicy Twittera od razu zaczęli dopytywać o szczegóły. Juroszek chętnie odpowiadał na pytania. W jednym z nich napisał, że jego zdaniem obecni zawodnicy prowadzeni przez innego szkoleniowca osiągaliby lepsze wyniki.

Z wpisów wynika, że zarząd Lecha bardzo dobrze zna opinię Juroszka o Rumaku, i nikogo w kierownictwie Kolejorza nie powinien dziwić ten wpis.

Firma bukmacherska STS jest sponsorem strategicznym Lecha od kwietnia 2013 roku. Logotyp STS znajduje się na głównym miejscu koszulek meczowych. Umowa jest ważna do końca tego sezonu.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments