lech-poznanJednym z największych problemów Lecha Poznań jest brak sponsora strategicznego. Według lechpoznan.net prawdopodobnie w przyszłym tygodniu poznamy nazwę firmy, której logo pojawi w głównym miejscu na koszulkach meczowych. Klub chciałby także, aby ta sama firma wykupiła również prawa do nazwy stadionu.

Lech Poznań nie ma sponsora strategicznego od zakończenia poprzedniego sezonu. Wtedy to wygasła umowa z firmą odzieżową s.Oliver. Nowe oferty pojawiały się, ale klub cały czas nie potrafił doprowadzić do końca negocjacji. Zdaniem lechpoznan.net było to jedną z głównych przyczyn zwolnienia wiceprezesa Lecha Arkadiusz Kasprzaka.

W tym sezonie Kolejorz grał z różnymi logami na koszulce. W europejskich pucharach nadrukowany był na nich napis amicasmart.com, a później promowano akcję Wygrajzycie.pl.

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments