Od nowego sezonu Lech Pozna\u0144 ma nowego Sponsora Strategicznego. Zosta\u0142a nim Grupa Finansowa Aforti Holding, kt\u00f3ra ju\u017c od roku wsp\u00f3\u0142pracuje z Kolejorzem. Przy okazji prezentacji i uroczystego podpisania umowy, podczas konferencji prasowej, zaprezentowane te\u017c zosta\u0142y nowe koszulki meczowe.<\/b><\/p>\n
Lech i Aforti wsp\u00f3\u0142pracuj\u0105 ze sob\u0105 od lipca 2016 roku. Najbardziej wyr\u00f3\u017cniaj\u0105cym si\u0119 elementem partnerstwa by\u0142 oczywi\u015bcie logotyp Sponsora Premium, kt\u00f3ry w sezonie 2016\/2017 wyeksponowano na spodenkach meczowych I dru\u017cyny Kolejorza. R\u00f3wnocze\u015bnie jednak Klub gwarantowa\u0142 Partnerowi \u015bwiadczenia reklamowe, czy z zakresu hospitality, a tak\u017ce korzysta\u0142 z niekt\u00f3rych us\u0142ug oferowanych przez Aforti Holding.<\/p>\n
– Dzia\u0142alno\u015b\u0107 Grupy koncentruje si\u0119 obecnie wok\u00f3\u0142 rozbudowy pakietu us\u0142ug kierowanych do firm z segmentu ma\u0142ych i \u015brednich przedsi\u0119biorstw, rozwoju nowych linii biznesowych oraz poszerzania zasi\u0119gu geograficznego. Skupiamy si\u0119 na dbaniu o jako\u015b\u0107 i szeroko\u015b\u0107 naszej oferty. Wypracowali\u015bmy optymaln\u0105 \u015bcie\u017ck\u0119 rozwoju, kt\u00f3ra przynosi korzy\u015bci Grupie i jej Klientom. Naszym celem jest wyznaczanie nowych standard\u00f3w kompleksowej obs\u0142ugi klient\u00f3w z sektora M\u015aP \u2013 m\u00f3wi Klaudiusz Sytek, Prezes Zarz\u0105du Aforti Holding S.A. <\/em><\/p>\n Od sezonu 2017\/2018 logotyp firmy Aforti pojawi si\u0119 na froncie koszulek pi\u0142karzy. B\u0119dzie te\u017c obecny na wszystkich no\u015bnikach reklamowych Klubu, mi\u0119dzy innymi na bandach reklamowych, \u0142awkach rezerwowych, czy banerze znajduj\u0105cym si\u0119 w sektorze buforowym na Trybunie Bia\u0142asa. Planowane s\u0105 wsp\u00f3lne akcje dla kibic\u00f3w Lecha i eventy dla klient\u00f3w Aforti.<\/p>\n Nowy Sponsor Strategiczny Lecha Pozna\u0144 dzia\u0142a na rynku od 2011 roku, kiedy to Sp\u00f3\u0142ka zadebiutowa\u0142a na rynku NewConnect. Oferta Aforti Holding skierowana jest do przedsi\u0119biorc\u00f3w i firm z sektora M\u015aP (mikro, ma\u0142ych i \u015brednich przedsi\u0119biorstw). W portfelu jej us\u0142ug znajduje si\u0119 kompleksowa obs\u0142uga klienta biznesowego w zakresie finans\u00f3w osobistych i zarz\u0105dzania kapita\u0142em przedsi\u0119biorstw.<\/p>\n Umowa o wsp\u00f3\u0142pracy zosta\u0142a podpisana na 3 lata.<\/p>\n Nowy sezon to w Kolejorzu nowy komplet stroj\u00f3w meczowych. Od teraz dru\u017cyna Nenada Bjelicy w meczach przy Bu\u0142garskiej b\u0119dzie wyst\u0119powa\u0107 w sztandarowym zestawie projektowanym przez Nike dla swoich najsilniejszych reprezentacji narodowych. Istotnej modyfikacji uleg\u0142a te\u017c koszulka wyjazdowa.<\/b><\/p>\n W sezonie 2017\/2018 lechici b\u0119d\u0105 wyst\u0119powa\u0107 w niebieskich koszulkach z granatowymi r\u0119kawkami. Warte uwagi jest to, \u017ce sponsorzy wyrazili zgod\u0119 na ekspozycj\u0119 ich logotyp\u00f3w na trykotach w kolorach monochromatycznych, dzi\u0119ki czemu stroje zyskuj\u0105 dodatkowy charakter.<\/p>\n Drugi komplet stroj\u00f3w pozostaje bia\u0142y (Nike Striker IV), jednak zyska\u0142 istotn\u0105 modyfikacj\u0119. Po\u015brodku trykotu pojawi\u0142 si\u0119 pionowy niebieski pas, kt\u00f3ry oddzielony jest logotypem Sponsora Strageticznego, Aforti Holding SA. Koszulka zyska\u0142a taki wygl\u0105d po tym, jak swoje prywatne projekty zaprezentowa\u0142 na Twitterze jeden z kibic\u00f3w.<\/p>\n Nowe \u201emecz\u00f3wki\u201d s\u0105 ju\u017c dost\u0119pne w Stacji Kolejorz, sklepie internetowym, a tak\u017ce w klubowej sieci sprzeda\u017cy.<\/p>\n Informacja lechpoznan.pl\/zdj\u0119cia El\u017cbieta Skowron oraz w\u0142asne redakcji.<\/em><\/p>\n\n