Konkurs na szat\u0119 graficzn\u0105 nowego autokaru I dru\u017cyny rozstrzygni\u0119ty! Do klubu nap\u0142yn\u0119\u0142o prawie 70 najr\u00f3\u017cniejszych prac zawieraj\u0105cych nawet po kilka projekt\u00f3w ka\u017cda. Zabawa nie mog\u0142aby si\u0119 odby\u0107 bez naszych partner\u00f3w \u2013 Centrum Turystycznego OSKAR i projektu Kibice RAZEM \u2013 Lech Pozna\u0144.<\/b><\/strong><\/p>\n Od nowego roku Kolejorz ma nowego oficjalnego przewo\u017anika, kt\u00f3rym jest wielkopolska firma Oskar. To w\u0142a\u015bnie ona podstawia pierwszej dru\u017cynie autokar, kt\u00f3rym przez najbli\u017csze lata pi\u0142karze i sztab szkoleniowy b\u0119d\u0105 podr\u00f3\u017cowa\u0107. Przez pierwsze miesi\u0105ce lechici b\u0119d\u0105 korzysta\u0107 z pojazdu tymczasowego, o co najmniej r\u00f3wnym standardzie co ju\u017c zam\u00f3wiony. Nieco ponad dwa tygodnie temu rozpocz\u0119li\u015bmy konkurs na stworzenie szaty graficznej dla autobusu. Czas og\u0142osi\u0107 wyniki.<\/p>\n – Bardzo dzi\u0119kujemy za udzia\u0142 w zmaganiach, kibice z wielkim zapa\u0142em zaanga\u017cowali si\u0119 w projektowanie szaty graficznej autokaru \u2013 m\u00f3wi Wojciech Terpi\u0142owski, kierownik Promocji i Reklamy Lecha Pozna\u0144. \u2013 Na nasz\u0105 skrzynk\u0119 mailow\u0105 wp\u0142yn\u0119\u0142y prace zar\u00f3wno profesjonalist\u00f3w, jak i os\u00f3b, kt\u00f3re kompletnie nie zajmuj\u0105 si\u0119 grafik\u0105 komputerow\u0105. Nie zabrak\u0142o te\u017c prac wykonanych przez najm\u0142odszych, z czego szczeg\u00f3lnie si\u0119 cieszymy.<\/em><\/p>\n Zwyci\u0119\u017cy\u0142 projekt, kt\u00f3ry nie tylko \u015bwietnie odwzorowa\u0142 barwy klubowe, ale r\u00f3wnie\u017c znakomicie obrazuje si\u0142\u0119 Lecha. To wielka wsp\u00f3lnota, nierzadko zreszt\u0105 nazywana Rodzin\u0105 Kolejorza, wype\u0142nione po brzegi trybuny i niezwyk\u0142a atmosfera Bu\u0142garskiej. \u2013 Ponadto autor w ciekawy spos\u00f3b zaadoptowa\u0142 powierzchni\u0119 autokaru, a ca\u0142o\u015b\u0107 jest sp\u00f3jna z identyfikacj\u0105 wizualn\u0105, kt\u00f3r\u0105 posiada klub \u2013 t\u0142umaczy Terpi\u0142owski.<\/em><\/p>\n Zwyci\u0119zca w pi\u0105tek w przerwie meczu Lech \u2013 Termalica zostanie nagrodzony voucherem na wycieczk\u0119 do Amsterdamu, kt\u00f3r\u0105 ufundowa\u0142a firma Oskar. Autorzy wyr\u00f3\u017cnionych prac otrzymaj\u0105 od Klubu karnety obowi\u0105zuj\u0105ce do ko\u0144ca sezonu.<\/strong><\/p>\n Przedstawiamy prace wyr\u00f3\u017cnione i zwyci\u0119sk\u0105. Najlepszy projekt zosta\u0142 ju\u017c uzupe\u0142niony o elementy graficzne, takie jak logotypy, czy znaki towarowe, kt\u00f3rych obecno\u015b\u0107 na autokarze wynika z um\u00f3w lub innych zobowi\u0105za\u0144 Klubu.<\/p>\n \u017ar\u00f3d\u0142a: Lech Pozna\u0144 \/ lechpoznan.pl.<\/em><\/p>\n\n