W rewan\u017cowym meczu III rundy eliminacji Ligi Mistrz\u00f3w podczas meczu z Basel Lech Pozna\u0144 i jego sponsor, firma STS, udost\u0119pni\u0105 miejsce na koszulkach organizacji dobroczynnej. To kibice wybior\u0105 logo, kt\u00f3re pojawi si\u0119 na przodzie meczowego trykotu. G\u0142osowa\u0107 mo\u017cna do czwartku na stronie www.koszulkanabasel.pl<\/a>.<\/strong><\/p>\n W Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, dlatego Lech nie m\u00f3g\u0142by zagra\u0107 w koszulce z logiem swojego sponsora, firmy STS. Zrodzi\u0142 si\u0119 wi\u0119c pomys\u0142, by wolne miejsce udost\u0119pni\u0107 organizacji dobroczynnej.<\/p>\n – STS jest legalnym bukmacherem wspieraj\u0105cym polski sport, a tak\u017ce projekty realizuj\u0105ce szczytne cele. W zwi\u0105zku z tym, \u017ce w Szwajcarii zabronione jest reklamowanie firm bukmacherskich, jako sp\u00f3\u0142ka respektuj\u0105ca prawo, postanowili\u015bmy w porozumieniu z Lechem Pozna\u0144 udost\u0119pni\u0107 miejsce na koszulkach wybranej przez kibic\u00f3w organizacji. Wierzymy, \u017ce dzi\u0119ki naszej wsp\u00f3lnej inicjatywie przyczynimy si\u0119 do ich dalszego rozwoju i wesprzemy w realizacji cel\u00f3w<\/em> – powiedzia\u0142 prezes STS Mateusz Juroszek.<\/p>\n